HTML

Ezért tartunk itt

Friss topikok

  • Biztonságos Pista: a bűnözői réteget el kéne különíteni faji hova tartozás nélkül (2009.10.10. 18:26) A villamosvezető

Linkblog

Archívum

Egy gondolat bánt engemet...

2009.10.06. 17:28 Matko Destanov

Mint sokakat, engem is utolért a gazdasági válság, épp ezért takarékos bevásárlásra adtam a fejemet. Bementem a legközelebbi Tesco áruházba, ahol arra ragadtattam magam, hogy egy csomag T. GAZDASÁGOS márkanévre hallgató virslit vettem. Ezzel persze nem is vona gond, más is ráfanyalodik, ha a helyzet olyan - gondolom én. Hazaérve meg is főztem belőle négy szálat, akkor még mit sem sejtve. Aztán mikor próbáltam megszabadítani a bőrétől, akkor jöttem rá, hogy milyen rosszul is tettem, hogy ezt a szart megvettem. Valami undormány lett az egész, mire meghámoztam, pedig ahogy a nagy könyvben meg van írva, hideg vizet eresztettem rá, meg azért nem először eszem virslit életemben és valahogy eddig sosem volt gondom a héj lehúzásával. A második megrázkódtatást viszont az íze okozta, amit tripla adag mustárral egészen jól sikerült ellensúlyozni.

Már csak egy gondolat bánt engemet ezzel akpcsolatosan. Tessék már nekem megmondani, hogy azért mert valami az olcsóbb árkategóriába tartozik, miért kell annak egy rakás szarnak lennie? Miért kell megalázni az amúgy jóravaló, csak szerényebb anyagiakkal rendelkező honfitársakat azzal, hogy szinte a tányérjukra szarnak?

Szólj hozzá!

Címkék: szar kaja ótvar

A bejegyzés trackback címe:

https://ittartunk.blog.hu/api/trackback/id/tr411432160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása